Mail grubunuza kayıt olun
ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ İÇ DENETÇİ EĞİTİMİ
Eğitimin Adı:
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi İç Denetçi Eğitimi

Eğitim Kodu:
CSMS.03

Eğitimin Amacı:
Eğitimin amacı; katılımcıları, ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardı'na göre iç denetim teknikleri konusunda bilgilendirmek, denetim gerekliliklerini kavramış ve etkin bir şekilde denetim gerçekleştirebilecek kuruluş içi denetçiler yetiştirmektir.

Hedef Kitle:
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni uygulamaya başlayacak, geçiş yapacak olan kuruluş çalışanları veya ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni uygulayan tüm sistem sorumluları ve yöneticiler, danışmanlar, denetçi adayları ve bu konuda kariyer yapmak isteyenler.

Katılım Ön Şartı:
Bu eğitime katılım için herhangi bir ön şart bulunmamakla birlikte katılımcıların daha önce ISO 10002 Temel Eğitimi'ni almış olması önerilmektedir.

Eğitimin Süresi:
16 saat (2 gün)

Eğitimin İçeriği:
Sertifika:
Öncellikle bir sertifika almaya hak kazanmak için eğitimin en az %80'ine katılım sağlanmalıdır. Başarı sertifikası alabilmek için eğitim sonundaki yazılı sınavdan geçer not (100 üzerinden 70 puan) alınmalıdır. Sınavda başarı sağlayamayan katılımcılarımızın ücretsiz ikinci sınav hakkı bulunmaktadır. Başarı kriterini sağlayamayan katılımcılarımız için katılım sertifikası düzenlenecektir.
Copyright 2022 © CTR Uygunluk Değerlendirme Ltd. Şti. exemplar global
CTR Academy, Exemplar Global onaylı bir eğitim sağlayıcısıdır.