ISO 9001 - KALİTE
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, müşteri beklentileri, ihtiyaçları ve mevzuat şartlarını karşılama yolu ile müşteri memnuniyetinin artırılmasını öngören dünyaca kabul görmüş bir kalite yönetimi sistemi biçimidir. Kuruluşun organizasyonel yapısından müşterilerinin memnuniyet seviyesine, toplanan verilerin analiz edilmesinden süreçlerin etkin yönetimine, iç denetimlerden ürün tasarımına, satın almadan satışa kadar pek çok noktada Kalite Yönetim Sistemi koşullarını belirler. ISO 9001 Standardı, esas olarak bir kontrol mekanizmasıdır. Bu standardın amacı, hata ve kusurları azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha önemlisi oluşabilecek hata ve kusurları önlemektir. Standart, direkt olarak ürün ve hizmet kalitesiyle ilgili değil, yönetim sisteminin kalitesi ile ilgilidir. Buradaki temel varsayım, etkin bir Kalite Yönetim Sistemi oluşturulması ve uygulanması halinde müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak kaliteli ürün ve hizmetler üretileceğidir.

Eğitimlerimiz size ve kuruluşunuza Kalite Yönetim Sistemleri kapsamı ve denetim anlayışı konusunda yetkinlik kazandırır. 

Eğitimlerimizde, bilginizi, anlayışınızı ve uygulanmasını test etmek için pratik vaka çalışmaları ve senaryolar kullanılmaktadır.

Aşağıdaki ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri eğitimlerinden birini seçin.
 
* Temel ve iç denetim eğitimleri birlikte talep edildiğinde 3 gün verilmektedir.
** Baş denetçi eğitimleri genel katılıma açık olarak düzenlenmekte olup talep edildiğinde kurum içi veya grup eğitimi olarak sunulmaktadır. Baş denetçi eğitimleri dışındaki eğitimlerimiz yalnızca kurum içi veya grup eğitimi olarak sunulmaktadır. Kurum içi veya grup eğitim talepleriniz konusunda fiyat teklifi almak için lütfen Eğitim Başvuru Formu'nu kullanınız.
Copyright 2019 © CTR Uluslararası Belgelendirme & Denetim Ltd. Şti.